FAQ – najczęściej zadawane pytania
Zapraszamy do sekcji FAQ, w której udzielimy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Zapraszamy do sekcji FAQ, w której udzielimy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Przygotowanie zwierzęcia zależy od rodzaju zabiegu, jednak istnieje kilka ogólnych zasad, o których należy pamiętać przyprowadzając pupila do gabinetu. Psy powinny mieć obrożę lub szelki z przypiętą smyczą, a właściciel powinien zabrać ze sobą kaganiec – nawet, jeżeli zwierzak nie jest agresywny na co dzień, może się zdarzyć, że zestresowany wizytą zacznie zachowywać się nieprzewidywalnie. Koty i inne mniejsze zwierzęta powinny zostać przyniesione w specjalnym transporterze lub w koszyku. Na wszelki wypadek nie należy karmić zwierzęcia przed wizytą, warto jednak zabrać ze sobą kilka smakołyków, żeby nagrodzić je po skończonej wizycie. W przypadku problemów skórnych u zwierzaka, nie należy kąpać go przed badaniem, żeby uniknąć ewentualnego zmniejszenia widoczności objawów.
Tak, na wizytę w naszym gabinecie należy się wcześniej umówić. Dzięki temu czas spędzony w poczekalni jest skrócony do minimum, a tym samym stres Państwa Pupila jest mniejszy. Dodatkowo bardzo usprawnia to naszą pracę.
Tak, każda wizyta jest płatna. Cena zależy od rodzaju badania lub zabiegu i gatunku zwierzęcia.
Tak, w miarę możliwości staramy się takim pacjentom udzielać pomocy poza kolejnością.
Najlepiej od razu po nabyciu nowego zwierzęcia umówić się na pierwszą wizytę. Na takiej wizycie przeprowadzamy wnikliwe badanie kliniczne, udzielamy informacji na temat pielęgnacji i żywienia, oraz omawiamy plan profilaktyki, a jeśli jakieś zabiegi zostały pominięte (np. szczepienie lub odrobaczenie) to staramy się je uzupełnić. Ważne jest żeby na taką wizytę zabrać ze sobą książeczkę zdrowia lub informacje o dotychczasowym leczeniu.
Koszt badania klinicznego wynosi 50 zł. Podczas takiego badania ustalmy plan diagnostyczny lub możliwości leczenia wraz z oszacowaniem kosztorysu. Tak więc na ostateczną cenę może się składać wiele usług, jednak to Państwo decydujecie czy chcecie z nich skorzystać. Zawsze koszty omawiamy przed wykonaniem jakichkolwiek czynności i decyzja o rozpoczęciu terapii, ilości wykonanych zabiegów lub badań dodatkowych (np. badanie krwi, USG itp.) należy do Właściciela Pacjenta.
Nie, gabinet jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 11 do 19. Rejestracja wizyt odbywa się telefonicznie lub osobiście w godzinach otwarcia. W miarę możliwości odpowiadamy też na wiadomości sms, Messenger oraz mailowo. O wszelkich zmianach dotyczących godzin otwarcia będziemy Państwa informować za pomocą fb lub na stronie internetowej. Najbliższe placówki otwarte całodobowo znajdują się na terenie Poznania.